مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج

تعمیر لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج و بررسی ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری، به دست متخصص تعمیر لپ تاپ، از جمله کارهایی است که در صورت بروز مشکل در لپ تاپ، انجام می دهیم.

اما این که لپ تاپ را به دست چه کسی بسپاریم یا قبل از تعمیر آن باید چه کارهایی انجام دهیم، در سرویس لپ تاپ ضروری است. در این مقاله سعی می کنیم باهم به بررسی ویژگی های متخصص تعمیر لپ تاپ وعلل بروز مشکل بپردازیم.

رفع مشکلات احتمالی لپ تاپ

روش های متفاوتی برای سرویس لب تاب به دست تعمیرکار متخصص وجود دارد، تعمیر لب تاب در تعمیرگاه، تعمیر لپ تاپ در محل، تعمیر فوری لپ تاپ، تعمیر آنلاین لپ تاپ از جمله روش های معروفی است که برای ارائه سرویس لپ تاپ ها تعریف شده است.

تمایل به خود تعمیری در صورت بروز مشکل

 

معمولا به دلیل احتمال سرقت اطلاعات و محتواهای محرمانه در لپ تاپ، ممکن است از سرویس یا تعمیرات لپ تاپ به دست تعمیرکار اجتناب کنید؛ برای رهایی از این مشکل لازم است از محتواهای موجود در لپ تاپ بکاپبگیرید، یا از تعمیرکار بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

اگر متخصص تعمیر لپ تاپ، احتمال پاک شدن اطلاعات شما از آن را بدهد، قبل از شروع به تعمیر، از سیستم شما بکاپ تهیه می کند.

تعمیرات فوری لپ تاپ

تعمیرات فوری لپ تاپ
تعمیرات فوری لپ تاپ

نیاز و استفاده مداوم از لپ تاپ، باعث شده است تا در صورت بروز مشکل، وقت زیادی برای برطرف کردن آن نداشته باشیم.

تعمیر فوری لپ تاپ، از لحاظ صرفه جویی در وقت، برای کسانی که با لپ تاپ خود به طور مداوم کار می کنند، بسیار کاربردی و مهم است.

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج، معمولا، برای اختلالات سطحی که با سرعت بیشتری قابل برطرف شدن هستند، بیشتر توصیه می شود؛ چراکه در اختلالات غیر سطحی، نیاز به زمان بیشتری برای عیب یابی و رفع مشکل به وجود آمده است؛ مثلا در صورتی که تعمیرات به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، برای سرویس لپ تاپ، زمان بیشتری لازم است. سعی کنید تعمیر فوری لپ تاپ توسط کارشناس و متخصص تعمیر لب تاپ، به بهترین نحو و با استفاده از قطعات اورجینال انجام شود.

سرویس لپ تاپ امری است که باید بیشتر از این ها برای صاحبان لپ تاپ جدی گرفته شود. سرویس کردن لپ تاپ لزوما نباید در مواقع بروز مشکل اتفاق بیفتد؛ بلکه از نظر برند های ساخت لپ تاپ، سرویس یک لپ تاپ فارق از آن که لپ تاپ مشکلی دارد یا خیر، باید انجام شود؛ در غیر این صورت عمر مفید لپ تاپ کاهش می یابد.

زمان استاندارد برای سرویس لپ تاپ، از نظر مرکز تعمیرات تپ تاپ لنوو در کرج، هر 2 یا 3 سال در نظر گرفته شده است.

سرویس لپ تاپ به طور منظم، از به وجود آمدن مشکلات عمیق برای لب تاب جلوگیری کرده و به این ترتیب هزینه تعمیر لپ تاپ در مواقع بروز مشکل را کاهش می دهد.

برای تعمیر لپ تاپ ( به دست متخصص) باید عجله کنید اگر:

1.لپ تاپ بیش از حد داغ شود.

2.عملکرد هارد دیسک لپ تاپ شما کند شده است.

3.شارژباتری لپ تاپ شما زود خالی می شود.

4.روشن نشدن یا بالا نیامدن هارددیسک

5.هنگی مداوم لب تاب

قطعات مهم در آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ با توجه به گسترش لپ تاپ ها در سطوح مختلف جامعه یکی از آموزش های پر کاربرد و پر تقاضا می باشد. در این مقاله قصد داریم شمار را با برخی از موارد مهم در آموزش تعمیرات لپ تاپ آشنا سازیم.

در اولین بخش از آموزش تعمیرات لپ تاپ به قطعات مختلف لپ تاپ ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

مادربرد: مهمترین قطعه به کار رفته در میان تمامی لپ تاپ ها مادربردها می باشند که اکثر قطعات بر روی آن سوار می شوند و سایر قطعات نیز از طریق کابل های مخصوص به آن متصل می گردند.

مادربردها از چند لایه تشکیل شده اند که هر لایه دارای سیم کشی های پیچیده ای جهت برقراری ارتباطات می باشند.

لپ تاپ ها بر خلاف کیس های مختلف که به سادگی باز می شوند و قطعات داخل آن مشاهده می گردند دارای مراحل پیچیده ای برای باز و بسته کردن می باشند.

اولین مرحله در باز کردن لپ تاپ که در این آموزش تعمیرات لپ تاپ به آن می پردازیم ثبت دقیق باز کردن پیچ های لپ تاپ ها می باشد که به صورت یک نقشه تمامی مسیر را روی یک برگه ثبت می نماییم.

به دلیل اینکه هیچ گونه ولتاژی داخل لپ تاپ وجود نداشته باشد قبل از باز کردن پیچ ها بایستی باتری از لپ تاپ جدا شده باشد.

نکته مهمی که وجود دارد دو قطعه حافظه رم و هارد دیسک لپ تاپ ها بدون باز کردن قاب لپ تاپ و با باز کردن چند پیچ درپوش آن را باز کرده و حافظه رم و هارد دیسک لپ تاپ را تعویض یا ارتقاء داد. همچنین دیسک درایوها نیز با باز کردن پیچ های آنها به راحتی باز شده و خارج می شود.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ
تعمیر ال سی دی لپ تاپ
تعمیر ال سی دی لپ تاپ

آیا صفحه لپ تاپ شما شکسته است؟ ممکن است که صفحه نمایش از داخل آسیب دیده باشد.

اگر ال سی دی خراب شده باشد، خدمات تعویض صفحه لپ تاپ مرکز تعمیرات تپ تاپ لنوو در کرج مناسب شماست! اینکار در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

صفحه نمایش لپ تاپ بنا به دلایل مختلفی آسیب می‌بینند. ممکن است در اثر یک غفلت بر روی لپ تاپ خود نشسته باشید و این مشکل برای‌تان به وجود آمده باشد یا ممکن است لپ تاپ شما از ارتفاع بر روی زمین افتاده باشد و لپ تاپ شما بر روی زمین گذاشته شده باشد و پا روی آن گذاشته باشید و… دلایل خرابی صفحه نمایش لپ تاپ بسیار گسترده و زیاد است. ولی این‌که چرا صفحه نمایش لپ تاپ شما آسیب دیده است اهمیت کمی دارد. چیزی که باید به آن توجه کنید نحوه تعمیر و انتخاب بهترین مرکز تعمیر است. بنابرین هم اکنون لپتاپ آسیب دیده خود را برای مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج ارسال کنید. مشکل شما قطعا قابل حل و برطرف شدن است.

تعمیر باتری لپ تاپ

خراب شدن باتری لپ تاپ ممکن است برای هر فردی پیش آید. بنابراین از بروز چنین مشکلی نترسید. البته این مورد در لپ تاپ‌های جدیدتر که باتری سر خود دارند کمتر اتفاق می‌افتد. زیرا در هنگام رسیدن شارژ باتری لپتاپ به 100 درصد خود سیستم به طور خودکار آنرا قطع کرده. اما در لپ‌تاپ‌های کمی قدیمی تر این مشکل ممکن است بسیار رایج باشد.

ممکن است دلایلی مختلفی برای عدم کارکرد صحیح باتری لپتاپ وجود داشته باشد. ابتدا تمام اتصالات کابل شارژر خود را بررسی کنید تا مطمئن باشید از اتصالات خوبی برخوردار هستید. در مرحله بعد، باتری خود را کاملاً خالی کنید و با روشن گذاشتن لپ تاپ تا زمان اتمام، آن را شارژ کنید. با این‌کار اصطلاحا باتری گوشی‌تان را کالیبره می‌کنید. چنانچه مشکل شما کماکان پابرجا بود با همکاران مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. با تعویض باتری لپ تاپ مشکل شما به طور کامل مرتفع می‌گردد. بنابراین از بروز چنین مشکلی نترسید و حل آنرا به مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج بسپارید.

5 نشانه خرابی باتری لپ تاپ

نشانه خرابی باتری لپ تاپ
نشانه خرابی باتری لپ تاپ

هشدار از طریق ویندوز

ویندوز و سایر سیستم عامل‌ها ممکن است جزئیات زیادی در مورد باتری لپ تاپ ارائه ندهند. اما مطمئناً این علائم هشدار دهنده را نشان می‌دهد که برای جلوگیری از خاموش شدن به تعویض باتری نیاز دارد. به طور کلی سیستم ورودی اصلی ورودی با استفاده از سیگنال‌های خود می‌تواند تعیین کند که آیا این لپ تاپ به تعویض باتری نیاز دارد یا خیر، این مورد به عنوان یک پیام خروجی به کاربر نشان داده می‌شود.

به دلایلی ممکن است سیگنال‌ها مختل شوند در نتیجه ممکن است ویندوز پیام‌های غلطی را نشان دهد که نیاز به جایگزینی است. برای اطلاع از این چنین پیامی، روی نماد باتری کوچک در تسک بار ویندوز کلیک کنید و بررسی کنید که آیا پیامی در این خصوص برای شما آمده است یا نه؟ چنانچه لپ تاپ شما در شارژ نیست ولی پیغام شارژ شدن باتری را مشاهده می‌کنی قطعا باتری لپ تاپ شما خراب شده است. در چنین مواردی تعویض باتری لپ تاپ تنها راه حل پیش روی شماست،که میتوانید این کار را به متخصصان ماهر مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج بسپارید.

خاموش شدن مداوم

امروزه اکثرلپ تاپ ها مکانیزمی برای خاموش کردن خودکار سیستم دارند تا از آسیب دیدن اجزای سازنده جلوگیری شود. با وجود پیشرفت در رابط کاربری، بیشتر کاربران ویندوز با این مشکل روبرو هستند. جدا از مشکلات نرم افزاری، آسیب دیدگی‌های سخت افزاری نیز می‌توانند باعث خاموش شدن مکرر سیستم شوند. برای کاربر سخت است که بفهمد دقیقاً چه عواملی باعث خاموش شدن مکرر لپتاپش می‌شود. ممکن است این مشکل بخاطر آسیب دیدگی باتری لپ تاپ باشد،میتوانید با برقراری تماس با مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج مشکل خود را حل کنید.

مشکلات شارژ

برای شارژ کامل یک باتری لپ تاپ سالم حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان لازم است. شارژ کردن لپ تاپ بیش از 100٪ یا تخلیه کامل آن ممکن است باعث شود که طول عمر آن به طور قابل توجهی کاهش یابد. این موضوع باعث می‌شود روند شارژ لپ تاپ به شدت کندتر شود و یا اصلاً عمل شارژ اتفاق نیفتد. بنابراین کاربر باید یک آداپتور برق متناوب به همراه داشته باشد و دائماً به دنبال پریز برق باشد. هنگامی که کاربر آداپتور برق متناوب را از پریز برق جدا کرد، لپ تاپ به راحتی خاموش می‌‌شود.

عمر باتری

هیچ دستگاهی در دنیا برای ماندگاری دائمی طراحی نشده است. درست مانند سایر قطعات، باتری به دلیل استفاده طولانی مدت ممکن است روزی از کار بیفتد. ممکن است هر بار که کاربر لپ تاپ را شارژ می‌کند، ظرفیت شارژدهی باتری کاهش یابد. به طور کلی بسیاری از باتری‌های لپ تاپ حداکثر 2 سال توسط سازنده گارانتی می‌شوند. پس از این مدت، تولید کنندگان به کاربران توصیه می‌کنند برای تجربه بهتر باتری را تعویض کنند. هر چقدر باتری لپ تاپ خود رفتار خوبی داشته باشید، پس از اتمام زمان آن به تعویض نیاز دارید،پیشنهاد ما به شما برای تعویض باتری مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج است.

تعمیر فن lap top

اگرچه همه ما یک لپ تاپ ساکت و آرام می‌خواهیم اما گاهی اوقات صداهای بلند فن لپتاپ ما را بسیار اذیت می‌کند. در ابتدا حتی منبع اصلی مشکل را هم نمی‌شناسیم. برای کشف تکنیک ها و روش‌های مقابله با صداهای فن لپ تاپ به خواندن ادامه مطلب بپردازید.

گرد و غبار را پاک کنید

گرد و غبار شایع ترین علت ایجاد صدای فن لپ تاپ است. گرد و غبار به اشکال مختلف به سیستم شما آسیب می‌رساند. از جمله اینکه باعث عدم کارکرد صحیح فن لپتاپ می‌شوند.

پردازنده لپ تاپ شما اساساً مغز آن است. از این رو، توصیه می‌کنیم هر از چند گاهی فن پردازنده را تمیز کنید. برای تمیز کردن آن شما باید لپ تاپ خود را با استفاده از پیچ گوشتی باز کنید و با استفاده از یک دمنده تمام ذرات گرد و غبار را از بین ببرید. این کار باید سالانه انجام شود. اگر شما فردی فنی نیستید و با این کارها نا آشنا هستید، بهتر است تعمیر فن را مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج بسپارید.

حذف بدافزار

بدافزار می‌تواند باعث ایجاد صدای بلند در فن شود زیرا ممکن است بعصی از بد افزارها دمای کار لپ تاپ را افزایش دهند و باعث شود سیستم به درستی از دستورات پیروی نکند.

یک آنتی ویروس خوب یک ابزار مهم امنیتی و نگهداری رایانه است و کامپیوتر شما هرگز نباید از آن بی بهره باشد.

از لپ تاپ خود در سطحی صاف استفاده کنید.

همانطور که اکثر تولید کنندگان فن‌‎های لپ تاپ را در زیر سیستم قرار می‌دهند، شما می‌توانید به راحتی با چند لحظه بلند کردن لپ تاپ، گرمای اضافی را دفع کنید تا هوای زیر آن به طور طبیعی جریان یابد. سپس، اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ شما روی یک سطح صاف قرار دارد.

تعمیر کیبورد لپ تاپ

تعمیر کیبورد لپ تاپ
تعمیر کیبورد لپ تاپ

اصولا نباید از کیبورد لپتاپ برای تایپ کردن‌های زیاد استفاده کنید. استفاده مداوم از کیبورهای لپ تاپ در مدت زمان کمی باعث خرابی آنها می‌شود. ممکن است دکمه ای صفحه کیبورد شل و یا خراب شود. هر کلید روی صفحه کلید لپ تاپ دارای سه جز اصلی است: کی کاپ، کی پد و کلید نگهدارنده.

اگر کی کاپ شل است اما هنوز به لپ تاپ متصل است، اغلب با فشار دادن دکمه می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. اگر کی کاپ به درستی جای بگیرد صدای محکم و ناگهانی هنگام فشار دادن کلید به پایین شنیده می‌شود.

اگر با این کار مشکلی برطرف نشد، پیشنهاد می‌کنیم کلید را در بیاورید تا مجدداً نصب شود. روند پیوست مجدد در زیر شرح داده شده است و اگر در این کار دچار مشکل شدید میتوانید با پشتیبانی مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج تماس بگیرید.

تعمیر فلت ال سی دی لپ تاپ

چنانچه صفحه نمایش لپ تاپ شما فقط در حالتی کار می‌کند که تا حدی باز باشد به تعویض فلت ال سی دی نیاز دارید. در بعضی از موارد ممکن است صفحه نمایش لپ تاپ در حالت عادی کار نکند ولی در بعضی از زوایا کار کند.

این یک مشکل رایج در اکثر لپ تاپ‌ها است. کابلی که صفحه را به پایه متصل می‌کند از طریق لولا عبور می‌کند. باز و بسته شدن کابل را خم می‌کند و پس از گذشت زمان، این خم شدن و خم نشدن کابل به سیم‌های داخل کابل آسیب می‌زند و باعث ایجاد مشکل می‌شود.

بعضی اوقات می‌توانید از لپ تاپ در موقعیت خاصی استفاده کنید اما در برخی مواقع به یک باره کار نمی‌‌کند. برای برطرف کردن چنینی مشکلی نیاز به دو عامل بسیار مهم داریم.

اولین مورد داشن فنی تعمیر فلت ال سی دی لپ تاپ است. تعمیرکار باید با این قطعه و روش تعمیر آن آشنایی کافی را داشته باشد. عامل دوم تجهیزات مخصوص است. بدون تجهیزات و ابزار آلات تعمیر فلت ال سی دی لپ تاپ تقریبا غیر ممکن است. تمامی این موارد در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج پوشش داده شده است. چنانچه با این مشکل روبرو هستید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

چرا بایدمرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج را انتخاب کنیم؟

یکی از سوالاتی که احتمالا برایتان به وجود آمده این است که چرا برای تعمیر لپ تاپ خود به مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج اعتماد کنیم؟ در این مرکز تکنسین‌های بسیار کاربلد و ماهری مشغول به فعالیت هستند.

این افراد طی تجربه‌ای که سالیان سال کسب کرده‌اند آماده‌اند تا به طور کاملا تخصصی به تعمیر انواع قطعات سخت افزاری لپتاپ بپردازند. قطعاتی که در این مرکز برای تعمیر مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملا اصل و اورجینال است.

برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی قطعات به همراه ضمانت نامه و گارانتی معتبر تقدیم شما خواهد شد. در این مرکز امکانات بسیار خوبی را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

در صورتی‌که خودتان وقت مراجعه حضوری به مرکز را ندارید مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج این آمادگی را دارد تا برای دریافت لپتاپ شما پیک بفرستد. اگر در کرج زندگی می‌کنید این پیک به صورت کاملا رایگان در محلی که شما تعیین می‌کنید برای تحویل لپ تاپ حضور پیدا می‌کند. رضایت شما عزیزان هدف اصلی ماست. بدون دغدغه‌ای برطرف کردن انواع مشکلات لپ تاپ را بهمرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج بسپارید.

Leave a Comment