تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو در کرج

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی رسمی لنوو در کرج است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان انجام می شود. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در مرکز تعمیرات لپتاپ لنوو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با ال سی دی لپتاپ را دریافت نمایند. شایان ذکر است در صورتی که اشکال پیش آمده در ال سی دی لپتاپ حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض ال سی دی پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد.

تعویض ال سی دی لپتاپ لنوو ، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو در کرج

عیب یابی و تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو

عموماً تشخیص اینکه ال سی دی لپ تاپ لنوو نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپ تاپ لنوو را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپ تاپ متصل کرد. اگر لپ تاپ لنوو شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین بایدال سی دی لپ تاپ لنوو را با ال سی دی جدید دیگری جایگزین کرد.

اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در ال سی دی لپ تاپ لنوو مشاهده شد ممکن است اینورتر لپ تاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. اشکالات و سرویس های مربوط به مادربرد می بایست توسط متخصصان و تعمیرکاران ما در نمایندگی رسمی کرج  انجام شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش کار نمی‌کند. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه در مرکز تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو قابل دریافت است.

مشکلات رایج ال سی دی لپ تاپ لنوو

  • خرابی اتصالات فلت و سیاه بودن ال سی دی لپ تاپ لنوو در زمان روشن شدن
  • کم نور شدن ال سی دی لپ تاپ لنوو
  • سیاه شدن ال سی دی لپ تاپ لنوو همراه با قرمز یا صورتی شدن آنی صفحه نمایش
  • وجود خطوط موازی بر روی ال سی دی لپ تاپ لنوو
  • شکستن یا ریختن آب و مایعات
  • سفید و سیاه شدن لپ تاپ لنوو بدون تصویر

تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو در کرج

در صورتی که امکان تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو به دلیل عمیق و حاد بودن اختلالات وجود نداشته باشد، باید برای بهبودی دستگاه مسیر تعویض را در پیش بگیریم. ال سی دی لپ تاپ یک بخش سخت افزاری است که خرابی آن می تواند تبعات بدی به همراه داشته باشد. خرابی ال سی دی یعنی خرابی راه ورودی به دستگاه. حتی با وجود سالم بودن تمام قطعات دیگر و نبود هیچ گونه مشکل نرم افزاری اگر ال سی دی خراب باشد، تصویر ندهد، تصویر سالم ندهد یا هر مشکل دیگری، امکان دسترسی به هیچ یک از داده ها در لپ تاپ وجود نخواهد داشت.

برای تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو نه تنها تخصص و تجربه تعمیرکار و تکنسین تعمیراتی مهم است، بلکه استفاده از یک قطعه جایگزین اصل و اورجینال نیز بسیار اهمیت دارد. تعویض ال سی دی لپ تاپ به ابزار و تجهیزات تخصصی نیز نیاز دارد. تنها با رعایت این سه شرط است که می توان تعویض موفقیت آمیز و مثبتی را انجام داد. وقتی تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو امکان پذیر نیست و تنها راه موجود برای بهبودی دستگاه تعویض است، هرگز به این سه فاکتور مهمی که اشاره کردیم، بی توجه نباشید.

تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو در کرج

Leave a Comment