تعمیر هارد لپ تاپ لنوو در کرج

تعمیر هارد لپتاپ لنوو( خرابی های فیزیکی )

صدای ناهنجار هارد لپ تاپ لنوو
در صورت بروز آسیب در هد هارد دیسک لپ تاپ لنوو با این اختلال رو به رو می شوید. در صورت وجود این مشکل تعویض و تعمیر هد هارد لپ تاپ لنوو تنها راه برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد می باشد.

صدای تیک تیک در هد هارد لپ تاپ لنوو
گیر کردن هد هارد در سطح پلتر علت وجود این صدا است. نیاز به جراحی هارد با این نشانه به کاربر اعلام می شود. پس از جراحی، هد از سطح پلتر آزاد می شود و دیتا ها را نشان می دهد. اما هرگز فراموش نکنید در این بخش از تعمیر هارد لپ تاپ، هارد هایی که جراحی می شوند، خیلی قابل اطمینان نیستند و لازم است اطلاعات در جای دیگری برای شما قابل دسترسی باشند.

قفل شدن اسپیندل موتور
با قفل شدن اسپیندل موتور هارد صدایی شبیه تلق تلق می دهد؛ در این شرایط باید برای تعمیرات هارد لپ تاپ، لازم است اسپیندل و پلتر را تعویض کنیم تا امکان دسترسی به دیتاها مجددا فراهم شود.

تعمیر هارد لپ تاپ لنوو

 

بررسی مشکلات نرم افزاری هارد لپ تاپ لنوو

منظور از مشکلات نرم افزاری، فریموری یا ساختاری این است که هارد لپ تاپ از لحاظ Service Area درگیر مشکلاتی شده است. با توجه به این که هارد لپ تاپ از چه نوع و چه برندی است، مجهز به یک Defect List است. هارد لپ تاپ لنوو پس از خرابی های مداوم و پی در پی ، این خرابی ها را از سطح پلتر خارج کرده و به Defect List وارد می کند. ظرفیت Defect List کم بوده و پس از مدتی ظرفیت آن پر می شود. در این شرایط وقتی هارد مشکل جدیدی را شناسایی نمی کند و در نتیجه امکان ثبت مشکل جدیدی در لیست وجود ندارد، با خرابی هایی مثل عدم شناسایی هارد در لپ تاپ یا نمایش اشتباه ظرفیت هارد و … مواجه خواهید شد. واحد تعمیر لپ تاپ لنوو با دسترسی به مجهز ترین ابزار و دستگاه ها می تواند در کوتاه مدت و در بالاترین سطح کیفی فرآیند ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو را انجام دهند.

خرابی سطح پلتر

خرابی سطح پلتر یکی از رایج ترین مشکلات هارد ها به شمار رفته و نگرانی های بسیاری را برای کاربران به وجود می آورد . معمولا امکان بازیابی و احیای اطلاعات در چنین شرایطی غیر ممکن است. به یاد داشته باشید ریکاوری اطلاعات هارد در صورتی که دستگاه شما با خرابی سطح پلتر مواجه شده باشد تنها تا 50 درصد امکان پذیر است.

تعمیر هارد لپ تاپ لنوو در کرج

 

چگونه از هارد لپ تاپ لنوو مراقبت کنیم؟

در پاسخ به این سوال علاوه بر اینکه باید به نکاتی که چندی پیش درباره دلایل خرابی آن‌ها ذکر شد توجه کنیم بلکه با دقت به موارد زیر می‌توان عمر آن‌ها را بالاتر برد.

1 . فایل‌های بیهوده و اضافی را از روی هارد دیسک خود پاک کنید.
2 . برای اینکه سرعت لپ تاپ لنوو شما پایین نیاید و هارد آسیب نبیند آن‌ را دیفراگ کنید.
3 . در هنگام بالا آمدن ویندوز به سیستم اجازه دهید تا هارد  لپ تاپ شما را تشخیص داده و آن را اسکن کند.
4 . از نرم‌افزارهایی که سالم بودن هارد را چک می‌کنند استفاده کنید.
5 . با نصب فن دمای هارد دیسک خود را کاهش دهید.

 

تعمیرات هارد لپ تاپ در نمایندگی رسمی کرج

واحد تعمیرات هارد لپ تاپ لنوو در کرج یکی از واحد های فعال در نمایندگی مجاز لنوو به شمار می رود. تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع هارد لپ تاپ لنوو در واحد تعمیر هارد لپتاپ امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه به واحد تعمیر هارد بهترین و به روز ترین خدمات را در زمینه ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد را دریافت نمایید. ابزار و تجهیزات پیشرفته، مهندسان و کارشناسانی متعهد و با اخلاق و مدیریتی مسئولیت پذیر، فاکتور های اساسی یک نمایندگی مطمئن برای ارائه انواع خدمات در حوزه تعمیرات هارد است. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه ی ارائه ی خدمات در نمایندگی لنوو نیاز داشتید با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

Leave a Comment