نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو

سال‌هاست که زندگی پرتکاپوی انسان ها به تکنولوژی گره خورده است. حتی شاید بتوان تکنولوژی را یکی از اجزایوابسته زندگی امروزی دانست. اگر خوب توجه کنید به سبک زندگی متوجه خواهیم شد که همیشه یک جای کارمان بدون تکنولوژی لنگ می‌زند. به‌خاطر وجود این گره،انسان ها همواره در تلاش بوده است تا بزرگ‌ترین تکنولو‌ژی‌های روز را در کوچک‌ترین قالب‌ها به بازار عرضه کند. نمایندگی رسمی لپ‌ تاپ‌های لنوو یکی از همان تکنولوژی‌های کوچک‌شده‌ای هستند که امروزه به عصای دست ما در انجام کارها تبدیل شده‌اند.
برندهای متفاوتی در عرصه‌ی تولید لپ تاپ هستند که هر یک سعی دارند بازار را از آن خود کنند. اما در این میان نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو موفق شده است طرفداران بسیاری به دست آورد. با ما همراه باشید تا شما را با تمامی فاکتورهای یک لپ لنوو آشنا کنیم.

آشنایی با برند لپ تاپ های لنوو

آشنایی با برند لنوو
آشنایی با برند لنوو

و قطعا لپ تاپ لنوو یکی ازبهترین گزینه‌‌ها هنگام خرید لپ تاپ است.
برند لنوو جزو برترین وعالی ترین برندهای تولیدکننده‌ی لپ تاپ در جهان است.
که نظر مشتریان را به خود جلب کرده.
بیشتر متخصصین حوزه تکنولوژی و نمایندگی رسمی لپ تاپ‌ لنوو، لنوو را لپ‌ تاپ‌هایی پرقدرت و قابل اعتماد توصیف می‌کنند و مهندسین IT این برند را برای استفاده‌ی کاری ترجیح می‌دهند. لنوو به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لپ تاپ است که ماندگاری و مقاومت قابل قبولی دارد و دربرابر حوادث ناگهانی همچون شوک، ضربه یا تماس با مایعات عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. پس می‌توان گفت که با انتخاب لپ تاپ‌های این برند ضرر نمی‌کنید.

رویکرد نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو در تولید لپ تاپ

اگر برای خرید لپ تاپ به بازارهای کامپیوتر یا فروشگاه‌‌های اینترنتی سر زده باشید، حتما متوجه شده‌اید که اگر به هر طرف نگاه کنید، یکی از مدل‌های لپ تاپ لنوو را می‌بینید. این موضوع به دلیل رویکرد جالب نمایندگی رسمی لنوو در تولید لپ تاپ ایجاد شده است. انواع لپ تاپ لنوو با دو رویکرد بسیار مشخص و ساده تولید می‌شوند:

قیمت کالا
تنوع کالا لپ تاپ های لنوو

نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو وظیفه‌ی خود می‌داند که طیف وسیعی از مدل‌های گوناگون لپ‌ تاپ تولید کرده و آن را با قیمت‌‌های عالی به مشتریان خود عرضه کند. به این ترتیب مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خود مناسب‌ترین لپ تاپ را از بین ده‌ها مدل لپ تاپ لنوو انتخاب کنند. با چنین رویکرد مشتری‌مدارانه‌ای، بازار را از آن خود کرده است و با نوآوری‌های جذابش به رقیب سرسختی برای سایر برند‌‌های لپ تاپ تبدیل شده است.
بررسی جز به جز لپ تاپ لنوو باعث می‌شود تا این لپ‌ تاپ‌ها در چشم بیننده جذاب‌تر وبا کارایی زیاد به نظر برسند. چرا که لنوو از باکیفیت‌ترین قطعات موجود، در لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کند. از همه مهم‌تر، با بررسی مشخصات فنی جدیدترین لپ‌ تاپ‌های این برند متوجه خواهید شد که لنوو روی به‌روز و متمایز بودن لپ‌ تاپ‌های خود نیز بسیار حساس است.
لپ تاب های لنوو جز پر سرعت ترین لپ تاب های روز دنیاست.

برخی از جدیدترین مدل‌‌های لپ‌ تاب لنوو دارای اجزاء زیر هستند:

جدیدترین مدل‌‌های لپ‌ تاب لنوو
جدیدترین مدل‌‌های لپ‌ تاب لنوو

سیستم خنک کننده‌ی بدون فن:

برخی از مدل‌های لپ تاپ لنوو همچون مدلی helix دارای سیستم خنک کننده‌ی بدون فن هستند که نوعی سیستم خنک‌کننده‌ است. این سیستم از طریق مایع مخصوص دمای لپ تاپ را پایین می‌آورد. استفاده از این تکنولوژی سرو صدای لپ تاپ را کاهش می‌دهد و به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کند، وزن و سایز لپ تاپ را کاهش میدهد.

پردازنده‌های تا ۸ هسته‌ای و نسل دهم اینتل:

نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو: این نوع از پردازنده‌ها که سرعت فوق‌العاده بالایی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند در لپ تاپ‌های مختص game لنوو و لپ تاپ‌های سطح بالای این کمپانی به چشم می‌خورند. قدرت بالای پردازنده‌‌‌ها سرعت بالا برای لذت بردن از یک بازی حجیم را فراهم می‌کند.

حافظه‌ی SSD:

تعداد زیادی از لپ تاپ‌های جدید لنوو دارای حافظه‌ی SSD هستند. این حافظه‌ها بسیار پرسرعت و بی‌سرو صدا بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. وجود این حافظه‌ها روی لپ تاپ‌های لنوو به معنای است که شما برای کار با این لپ تاپ‌ها نیاز انتظار کشیدن ندارید.

صفحه نمایش لمسی با قابلیت استفاده از قلم:

برخی از جدیدترین لپ تاپ‌های سری ایکس، با صفحه نمایش لمسی و قابلیت پشتیبانی از قلم تولید می‌شوند. وجود این ویژگی به کاربران سری ایکس
اجازه می‌دهد تا در هنگام انجام کارهای گرافیکی با دقت بیشتری کار کنند.

حس گر اثر انگشت، تینک شاتر و دوربین هیبریدی:

لنوو در طراحی مدل‌های جدیدتر خود حساسیت بسیار زیادی برای حفظ امنیت لپ تاپ و محتویات آن به خرج داده است. به همین دلیل از تکنولوژی‌هایی همچون حس گر اثر انگشت، دوربین هیبریدی برای تشخیص صاحب لپ تاپ و تینک شاتر که در حالت غیرفعال بودن وبکم مانع از استفاده‌ی جاسوسی از آن می‌شود را عرضه کرده است.

لولای لیفت اند لاک:

این لولا در برخی از مدل های جدیدتر لپ تاپ‌های لنوو عرضه شده است که باعث تغییر وضعیت کیبورد و تثبیت آن در وضعیتی خاص می‌شود. این لولا‌ها با طراحی خاص خود امکان تغییر شکل لپ تاپ را برای کاربر فراهم می‌کنند و برای ماندگاری بالاتر از باکیفیت‌ترین مواد موجود ساخته شده‌اند. نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

تنوع لپ تاپ در نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو

تنوع در لپ تاپ های لنوو
تنوع در لپ تاپ های لنوو

سری میکس:

میکس لنوو، لپ‌ تاپ‌هایی ترکیبی هستند که می‌توانند تبدیل به تلبت شوند. این لپ تاپ‌ها دارای کیبوردی هستند که می‌تواند از دستگاه جدا شود و آن را تبدیل به تبلتی با سیستم عامل ویندوز کند.

آیدیا پد ۱۰۰:

سری آیدیا پد ۱۰۰ لنوو با هدف استفاده‌ی همیشگی و دایمی طراحی شده است. لپ تاپ‌های این مجموعه در اندازه‌‌های ۱۱، ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی به بازار عرضه شده‌اند و دارای پردازنده‌ی ۵هسته‌ای هستند.

آیدیا پد ۳۰۰:

مجموعه آیدیا پد ۳۰۰ نیز دارای کاربری سبک است و در سایزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی تولید می‌شود. پردازنده‌ی لپ تاپ‌های این مجموعه ۷ هسته‌ای و از برند اینتل هستند.

آیدیا پد ۵۰۰:

این مجموعه مشخصات مشابهی با آیدیا پد ۳۰۰ دارد و تنها تفاوت آن در این است که لپ تاپ‌های این مجموعه در ۲ سایز ۱۴ و ۱۵ اینچی تولید می‌شوند.

آیدیا پد ۷۰۰:

مجموعه لپ تاپ‌های آیدیا پد ۷۰۰ در سال ۲۰۱۵ به تولیدات لنوو اضافه شدند. این لپ تاپ ها با هدف انجام کارهای روزمره تولید شده‌اند و لپ تاپ‌هاییدر رده متوسط هستند. لپ تاپ‌های این سری در سایزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچ تولید می‌شوند و در تمامی آن‌ها از پردازنده‌ی هفت هسته‌ای اینتل استفاده شده است. از ویژگی‌های جالب این مجموعه، بهره‌مندی از صفحه نمایش چند لمسی است. این مدل دستگاه را میتوانید از نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو تهیه بفرمایید.
نمایندگی رسمی لپ تاپ های لنوو دارای لپ‌ تاپ‌های ارازن و البته با کیفیت عالی قیمت هستند.

Leave a Comment