تعمیرات تبلت لنوو در کرج

تعمیرات تبلت لنوو در کرج

تعمیرات تبلت لنوو از جمله خدمات تخصصی نمایندگی تبلت لنوو  در کرج است که با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن توسط کارشناسان ماهر انجام می گردد. تبلت های لنوو از جمله دستگاه های پرطرفدار برند باکیفیت Lenovo هستند که قابلیت های به روز فراوانی را ارائه می دهند.

با وجود این قابلیت ها و کیفیت بی نظیر، این تجهیزات ممکن است بر اثر عوامل مخربی چون ضربه، آبخوردگی، نفوذ مایعات شیمیایی و نوسانات برق دچار اختلال شوند.البته استفاده ی اصولی و مراقبت لازم از دستگاه می تواند تا حد بسیار زیادی از بروز خرابی ها و مشکلات متعدد در این تبلت ها جلوگیری کند. به هر حال فارغ از مدت زمان استفاده از تبلت های لنوو و نوع مشکلات پیش آمده در آن ها، گاهی تعمیر تبلت، امری اجتناب ناپذیر است.

تعمیرات تبلت لنوو می تواند شامل تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. این موضوع به نوع اختلال وارده بستگی دارد. در این میان آن چه که حائز اهمیت است، تشخیص اوصولی و عیب یابی صحیح تعمیرکاران است که در نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو براساس دانش به روز تکنسین های مجرب شکل می گیرد.

تعمیرات تبلت لنوو در کرج

نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو در کرج

نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو درگاهی معتبر جهت ارائه ی خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، پشتیبانی و بازیابی عملکرد انواع تبلت های ساخت لنوو می باشد. این سرویس ها بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیار متقاضیان گرامی قرار می گیرد و شامل تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت های هوشمند Lenovo می شود. توجه به پارامترهای استاندارد طی انجام مراحل تخصصی عیب یابی در تعمیرات تبلت لنوو از ویژگی های بارز نمایندگی رسمی تبلت لنوو است که موجب ارائه ی دستگاهی بی نقص پس از تعمیر می گردد.

برخی از خدمات مرتبط با تعمیرات تبلت لنوو که با حضور در این نمایندگی قابل دریافت هستند، عبارتند از:

تعمیر جک هدفون، تعمیر فلت ولوم و پاور، تعمیر اسپیکر و مشکلات آنتن، تعمیر دوربین تبلت، تعمیر باتری، تعمیر برد، تعویض ال سی دی، تعمیر تاچ تبلت، تعمیر سوکت سیم کارت، تعمیر سوکت شارژر، تعمیر سوکت هندزفری تبلت، تعمیر برد شارژر، تعمیر سوکت اس دی کارت و …. . لازم به ذکر است که کلیه ی خدمات قابل ارائه در نمایندگی مجاز لنوو با گارانتی و ضمانت نامه های معتبر همراه می باشد.

تعمیر سخت افزاری تبلت لنوو در نمایندگی کرج

این تعمیرات به اجزای فیزیکی تشکیل دهنده دستگاه شما ارتباط دارد. یعنی اگر تبلت شما با مشکلاتی از قبیل شکستگی دوربین، خرابی مدار شارژ، آسیب دیدگی سوکت سیم کارت، شکستگی و ترک خوردگی ال سی دی و … رو به رو باشد. به تعمیر و تعویض آن ها تعمیرات سخت افزاری می‌گوییم. این نوع تعمیرات معمولاً با تعویض قطعه همراه هستند. مثلاً شیشه دوربین تبلت شما شکسته باشد فقط با تعویض است که دستگاه شما همانند روز اول می‌شود یا باتری زمانی که خراب می‌شود دیگر قابل تعمیر نیست و باید آن را تعویض نمود. به هر صورت اگر دستگاه شما علائم ذکر شده را داشت با مرکز تعمیرات تبلت لنوو در کرج تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را با تعمیر سخت افزاری تبلت لنوو بیشتر آشنا نمایند.

تعمیرات تبلت لنوو در کرج

تعمیر نرم افزاری تبلت لنوو در نمایندگی کرج

همانطور که از نامش پیداست با برنامه‌های کاربردی طرف هستیم. زمانی که ناهماهنگی بین سیستم عامل و برنامه‌های دستگاه رخ دهد. این مشکلات پدید می‌آید. در واقع اختلال در هسته سیستم عامل می‌تواند باعث بروز برخی باگ‌های نرم افزاری شود. این باگ ها بر عملکرد دستگاه تاثیری کاهشی دارند. طوری که کندی در اجرای برنامه ها، دیر عمل کردن دستورات لمسی و در شرایط بدتر بوت نشدن (بالا نیامدن دستگاه) می‌تواند علائم مشکلات نرم افزاری تبلت لنوو باشد.

تعمیر سوکت شارژ تبلت لنوو

تعمیر سوکت شارژ تبلت لنوو فرایندی است که شامل تمیز کردن، ترمیم و گاها تعویض این بخش می گردد. اگر آلودگی در داخل سوکت وجود داشته باشد، همکاران ما آن را با استفاده از ابزار و مواد مخصوصی تمیز می کنند. در صورت کوتاه شدن پین ها، تکنسین آنها را با استفاده از انبردست بالا کشیده و به حالت اولیه باز می گرداند.

ترمیم و اصلاح وضعیت کابل های میکرو usb کانکتور هم اقدام دیگری است که کارشناسان تعمیر تبلت لنوو برای از بین بردن مشکلات سوکت یا پورت یو اس بی انجام می دهند. باید بدانید که در بسیاری از موارد، شارژ نشدن تبلت ناشی از خرابی سوکت شارژ است.

تعمیر تاچ تبلت لنوو

یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو، تعمیر تاچ است. نحوه ترمیم تاچ بستگی به نوع و شدت آسیب دیدگی این بخش دارد. اگر صفحه تبلت شکسته و تاچ عمل نمی کند، تنها با تعویض ال سی دی می توان عملکرد تاچ را به حالت عادی باز گرداند. چنانچه عملکرد بخش لمسی دستگاه تنها هنگام اجرای یک برنامه خاص مختل می شود، یعنی فایل آن برنامه ایراد دارد و نیاز به شناسایی و حذف آن برنامه خاص می باشد.

در برخی موارد نیز نمی توان منشأ مشخصی برای خرابی تاچ تبلت پیدا کرد. در این صورت ممکن است کار نکردن تاچ ناشی از برخی ناهماهنگی های نرم افزاری باشد. ریست فکتوری راه حل خوبی برای تعمیر تاچ تبلت لنوو در چنین شرایطی می باشد. البته پیش از انجام این کار حتما از اطلاعات مهم خود بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کنید.

تعمیر تبلت لنوو در کرج

نمایندگی مجاز تبلت لنوو

نمایندگی مجاز تبلت لنوو یک مرکز فوق تخصصی و جامع است که اختصاصا در حوزه تبلت های برند لنوو و دنیای مدرن آن ها خدمت رسانی می کند. خدمات این مجموعه در راستای فروش و خدمات پس از فروش گسترش یافته است.

کاربران انواع تبلت های لنوو می توانند از سرویس های ویژه ی این مرکز بهره مند شوند، چراکه سرویس های تخصصی نمایندگی رسمی تبلت لنوو به تمامی نسخه های متفاوت تبلت های این کمپانی در دو بخش فروش و تعمیرات اختصاص می یابد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Leave a Comment