تعمیرات موبایل لنوو در کرج

تعمیرات موبایل لنوو یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز کرج می باشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربۀ این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در مرکز کرج به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی و در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی قطعات جانبی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و عیوب ایجاد شده در موبایل های لنوو هستند.

رکن اساسی دیگر در این مرکز تجهیزات پیشرفته تعمیر مبتنی بر جدیدترین استانداردهای معرفی شده در بازارهای جهانی هستند که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های لنوو را فراهم آورده اند. نکته نهایی و شایان ذکر در باب تعمیرات موبایل لنوو آنکه هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد.

تعمیر موبایل لنوو در کرج

تعمیر تخصصی موبایل

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، مرکز تعمیرات موبایل کرج توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو در کرج  ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء انواع گوشی تلفن همراه به مراجعان محترم است.

تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو در کرج به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. در بخش زیر به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات موبایل اشاره خواهد شد.

تعمیر اسپیکر موبایل
در صورت مواجهه با اشکال در صدای خارج شده از اسپیکر، کارشناسان تعمیرات موبایل توصیه می‌کنند که ابتدا از تمیز بودن تورى اسپیکر اطمینان پیدا کنید. به ویژه اگر صداى طرف مقابل ضعیف است. سپس اسپیکر را تعویض کنید. در صورتی که مشکل باقی است نیاز است تا آى سى صوت را تعویض کنید. اگر صدای طرف مقابل نویز دارد ابتدا اسپیکر و سپس آى سى صوت را بررسی نمایید.

در صورتی که صداى طرف مقابل قطع و وصل می شود لازم است که ابتدا اسپیکر و محل اتصال آن به برد چک شود. این ایراد ممکن است از ضعیف بودن آنتن هم باشد. اگر صداى طرف مقابل شنیده نمی شود ابتدا اسپیکر موبایل را تست کنید. سپس قطعات مسیر اسپیکر و آى سى درایور صدا را بررسی نمایید و در صورت نیاز تعویض کنید. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات موبایل لنوو با حضور در نمایندگی لنوو قابل دریافت است.

تعمیر باتری موبایل
در صورت خرابی باتری موبایل دو راه پیش پای کاربر وجود دارد. یک آنکه در صورت امکان، باتری دستگاه را با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر کند و دو آنکه، نسبت به تعویض باتری موبایل اقدام نماید. در صورتی که روش انتخاب شده، تعویض باتری موبایل باشد، بهتر است در این کار از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود. در ارتباط با تعمیرات باتری موبایل نیز یکی از رایج‌ترین راهکارهای پیشنهادی کارشناسان تعمیرات موبایل، شارژ و دی‌شارژ کردن باتری است.

اگر باتری لیتیوم یونی تلفن همراه نمی‌تواند شارژش را به خوبی نگه‌دارد و به سرعت خالی می‌کند، شاید شما بتوانید با یک شارژ و دی شارژ کامل این مشکل را برطرف کنید. برای این کار لازم است یک بار شارژ باتری موبایل را به طور کامل خالی کنید و سپس آن را حداقل تا 48 ساعت به شارژ، متصل نگه دارید. توصیه می‌شود که حداقل 1 بار در ماه، این عمل را برای باتری لیتیوم یونی محصول الکتریکی‌تان انجام دهید. در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل تماس بگیرید.

تعمیر تاچ موبایل
شکستگی و خرابی تاچ گوشی از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای تمامی کاربران گوشی های تلفن همراه پیش آید. اگر گوشی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست. تعمیر تاچ موبایل اگر تاچ گوشی لنوو دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی انجام پذیرد. زیرا تاچ در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند. در صورتی که اشکال پیش آمده در تاچ گوشی حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ گوشی– پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد.

تعمیر دوربین موبایل
اگر پس از فشار دادن دکمه دوربین، صفحه شما سیاه می شود احتمالاً مشکل پیش آمده نرم افزاری است و با خارج سازی باتری گوشی رفع شود. خارج کردن باتری موبایل برای چند دقیقه و راه اندازی دوباره موبایل، یک روش ساده و راحت برای تنظیم مجدد تلفن همراه و بسیاری از مشکلات پیش آمده در گوشی است. یکی دیگر از روش های تعمیرات دوربین موبایل خالی کردن کش موبایل است.

در صورتی که با هنگ کردن گوشی موبایل مواجه شدید و یا با کلیک کردن بر روی آیکون دوربین پاسخی از سوی گوشی دریافت نکردید بهتر است از برنامه بطور کامل خارج شوید و پس از ۳۰ ثانیه مجدداً برنامه دوربین را اجرا نمایید. اگر باز هم برنامه اجرا نشد، سیستم عامل اندروید را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد می توانید حافظه موبایل خود را کش نمایید تا این روش از تعمیر دوربین موبایل را به پایان رسانده باشید. در صورت بی‌اثر بودن این روش‌ها، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

تعمیر موبایل لنوو در کرج

دلایل خرابی موبایل لنوو

برای خرابی موبایل لنوو دلایل بسیاری مطرح است؛ آبخوردگی، ضربه شدید، ویروسی شدن، شارژ غیر استاندارد، پر بودن حافظه گوشی و مسائلی به این شکل در موبایل ایرادات و اختلالاتی ایجاد می کنند. اینکه ایراد و اختلال به چه شکلی خود را نشان دهد، بستگی به شدت و عمق آسیبی است که به موبایل لنوو وارد شده است.

مثلا ممکن است تاچ دستگاه از کار بیفتد و سرعت عملکرد دستگاه کند شود، ممکن است دستگاه خاموش شود و روشن نشود، ممکن است شارژ نشود یا شارژ خالی کند و … . در هر حال طبیعی است که برای هر مشکلی علتی وجود داشته باشد. مهم این است که عیب یابی صحیح انجام شود و سپس مسیر تعمیرات موبایل لنوو انتخاب و اجرا شود.

مشکلات گوشی های لنوو

داغ شدن موبایل لنوو
داغ شدن موبایل، مسئله ای نسبتا رایج است که کاربران گوشی های تمامی برندها آن را تجربه می کنند. در این شرایط بهتر است اول برنامه های پر مصرف را ببندید و گوشی را از شارژ خارج کنید. همچنین مطمئن شوید که هنگام تماس تلفنی، دیتا و GPS گوشی خاموش است. اگر مشکل حل نشد، ممکن است باتری آسیب دیده باشد و یا قطعاتی همچون برد یا مدار شارژ ایراد داشته باشند. تعمیرات موبایل لنوو در چنین شرایطی نیازمند بررسی دقیق و تخصصی تر است.

خاموش شدن ناگهانی گوشی لنوو
اگر موبایل لنوو دارید که در حین کار خاموش می شود، ممکن است دمای آن بیش از حد افزایش پیدا کرده باشد. همچنین اگر موبایل شما به صورت ناگهانی و خود به خود خاموش شد، آن را به طور کامل شارژ کنید و بعد بگذارید باتری به طور کامل تخلیه شود تا جایی که خودش خاموش شود. ریست فکتوری هم روش دیگری است که مشکلات نرم افزاری را برطرف می کند. اگر ایراد از باتری، برد، مدار شارژ و یا دیگر قطعات باشد، باید از تکنسین های مجرب تعمیرات موبایل لنوو کمک بگیرید.

تعمیر موبایل لنوو در کرج

هنگ کردن گوشی lenovo
هنگ کردن موبایل، معمولا ریشه در مشکلات نرم افزاری دارد. مثلا ممکن است برنامه ها هماهنگی کافی با قطعات سخت افزاری نداشته باشند و به همین دلیل، گوشی در حین روشن شدن یا اجرای نرم افزارها هنگ کند. همچنین ممکن است سیستم ویروسی شده باشد و برنامه ها دائما هنگ کرده و اجرا نشوند. معیوب بودن یک برنامه خاص هم می تواند موجب هنگ کردن موبایل در حین اجرای همان برنامه شود. خبر خوب این که تعمیرات موبایل لنوو که مدام هنگ می کند، کار سخت و پر هزینه ای نیست و معمولا این مشکل به راحتی برطرف می گردد.

Leave a Comment