تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج

تعمیر فلت لپ تاپ لنوو در کرج

خرابی و از کارافتادگی فلت لپ تاپ لنوو یکی از اشکالات نه چندان شایع مشاهده شده در لپ تاپ های امروزی است که غالباً در اثر وارد شدن ضربه به دستگاه ایجاد می‌شود. در صورت خرابی کابل فلت، نمایش تصویر در مانیتور با اشکال مواجه شده و انتقال تصاویر و داده‌ها از مادربرد به صفحه نمایش دستگاه منتفی می‌گردد.

خوشبختانه در صورت خرابی کابل فلت مانیتور لپ تاپ، هم امکان تعویض و هم امکان تعمیر این قطعه وجود دارد. در این میان آنچه که مهم است عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در فلت است. به دلیل حساسیت بالای فلت ها توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض فلت لپ تاپ صرفاً در مراکز مجاز و استانداردی نظیر مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ لنوو در کرج انجام پذیرد.

تعمیر فلت لپ تاپ لنوو

اهمیت کابل فلت در لپ تاپ لنوو

همان طور که اشاره شد، فلت لپ تاپ لنوو و یا سایر برندهای تولید کننده در وظیفه ی تشکیل تصاویر مانیتور سیستم نقش دارد. معمولا پارگی کابل فلت لپ تاپ Lenovo در اثر اصابت ضربه اتفاق می افتد. این مشکل روند ارسال پردازش های مرتبط با تصاویر را مختل می کند. در واقع فلت پل ارتباطی مادربرد و مانیتور است.

هر آنچه در مادربرد و کارت گرافیک سیستم برای حضور در نمایشگر پردازش می شود، توسط فلت انتقال می یابد. البته لپ تاپ های لنوو از هر مدلی که باشند، دارای مقاومت بالایی هستند. اما به هر حال خرابی فلت به هنگام بی احتیاطی کاربر در خصوص نگهداری از لپ تاپ امری طبیعی است.

5 نشانه برای تشخیص خرابی فلت لپ تاپ

1. علی‌رغم روشن شدن لپ تاپ لنوو ، صفحه نمایش لپ تاپ مشکی است. در این وضعیت در صورت تکان دادن دستگاه، احتمال دارد صفحه نمایش روشن شود و کار کند. در این شرایط جهت اطمینان از خرابی کابل فلت، توصیه می‌شود به یکی از مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید.

2. علی‌رغم کار کرد لپ تاپ، صفحه نمایش، بسیار تاریک است. در برخی شرایط نیز می‌توان مقدار کمی تغییر رنگ و تصاویر کم نور را نیز در مانیتور مشاهده کرد.

3. یکی دیگر از علائم خرابی فلت لپ تاپ آن است که صفحه نمایش پس از چندبار چشمک زدن تیره می شود. در این وضعیت با تکان دادن لپ تاپ دستگاه دوباره شروع به چشمک زدن می‌کند.

4. در برخی شرایط نیز به دلیل خرابی کابل فلت، صفحه نمایش لپ تاپ سفید یا سیاه است و مانیتور خارجی کار می‌کند.

5. یکی دیگر از علائم خرابی کابل فلت آن است که خطوط راه راه افقی و عمودی بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود، که این خطوط با تکان دادن صفحه تغییر می‌کنند. در تمامی این موارد توصیه می‌شود جهت اطمینان از خرابی کابل فلت به یکی از مراکز مجاز تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج

 

تعویض کابل فلت لپ تاپ

نکته‌ای در ارتباط با تعویض فلت لپ تاپ لنوو، و البته سایر برندهای لپ تاپ- وجود دارد که در حین این کار می‌بایست به آن توجه کرد. این نکته آن است که در تمامی لپ تاپ‌ها، روی قاب A (قاب پشت ال سی دی) و قاب B (قاب دور ال سی دی) دستگاه، محلی برای قرار گرفتن فلت تصویر قرار دارد که فلت در آن قسمت به راحتی قرار می‌گیرد.

این بخش به حالت خار بر روی قاب‌ها قرار دارد و مسیر عبور فلت را نشان می‌دهد. در صورتی که قصد داشته باشید فلت را در جای دیگری قرار دهید –یعنی جایی جز مکان اصلی آن- ممکن است این کار منجر به له شدگی، پارگی یا آسیب فلت شود.

کابل فلت لپ تاپ لنوو

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو در رکرج

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در کرج ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات معیوب به مراجعان است. تعمیر لپ تاپ لنوو در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت قریب به اتفاق اشکالات پیش آمده در لپ ‌تاپ های Lenovo به دست متخصصان این مرکز بود.

کاربران لپ تاپ های لنوو می توانند با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر نمایند. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو است.

 

Leave a Comment