تعمیرات اسپیکر لپ تاپ لنوو

تعمیر بلندگو لپ تاپ لنوو  در کرج

تعمیر اسپیکر لپ تاپ لنوو یکی از خدمات تخصصی است که در نمایندگی رسمی لنوو در کرج ارائه می گردد . پیاده سازی جدیدترین متدهای سرویس و تعمیرات لپ تاپ موجبات بازیابی کیفیت اولیه دستگاه فراهم می گردد. کادر فنی تعمیر لپ تاپ ، جدیدترین متد را جهت تعمیر بلندگوی لپ تاپ در این مرکز به کار می بندند. این امر ضمن سرعت بخشی به روند تعمیر بلندگوی لپ تاپ ، بهسازی و ارتقاء دستگاه های تعمیر شده را در این مجموعه در پی داشته است.

تمامی عملیات مرتبط با بهسازی و تعمیر بلندگوی لپ تاپ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و ضوابط ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام می گردد. از این رو متخصصین این مرکز قادر به رفع تمامی مشکلات ایجاد شده در لپ تاپ ها هستند. کاربران گرامی با مشاهده ی هر گونه اختلال در بلندگوی لپ تاپ می توانید به نمایندگی تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید. در ادامه به بررسی نکات مهم در تعمیر بلندگوی لپ تاپ می پردازیم.

اختلال نرم افزاری:
اگر هر دو صدای شنیده شده از بلندگو ها و هدفون غیر طبیعی باشد احتمالا نرم افزار مربوط به کارت صدا خراب شده است. برای رفع این عیب باید نرم افزار راه انداز کارت صدا را از نو نصب کنید . اگر با نصب نرم افزار راه انداز مشکل حل نشد بهتر است سیستم عامل قبلی را حذف نموده و آن را از نو نصب کنید.

تعمیر بلند گو لپ تاپ لنوو

از کجا بفهمیم بلندگو لپ تاپ خراب شده است و باید تعویض گردد؟

صدای اسپیکر لپ تاپ به طور کامل قطع شده است
زمانی که صدای بلندگو لپ تاپ به طور کامل قطع می‌شود، می‌توان احتمالات زیادی را درنظر گرفت که موجب بروز این مشکل در لپ تاپ می‌شوند. این احتمالات شامل: بروز اختلالات نرم‌افزاری، بهم‌ریختن تنظیمات صدا لپ تاپ و خراب شدن کارت صدا لپ تاپ می‌باشند.

اختلالات نرم‌افزاری شامل: فریز شدن یا همان هنگ کردن لپ تاپ به دلیل ویروسی شدن این دستگاه و عدم بروزرسانی درایور کارت صدا لپ تاپ می‌باشند. با این وجود توصیه می‌شود که درصورت قطع شدن صدای اسپیکر لپ تاپ به صورت کامل، یک بار تنظیمات صدا لپ تاپ را بررسی کنید، اگر ویروسی شده است و دائم هنگ می‌کند آن را ویروس‌کشی کنید و از همه مهم‌ترین درایور کارت صدا لپ تاپ را بروزرسانی کنید. اگر با این تکنیک‌ها مشکل بلندگو لپ تاپ شما حل نشد، عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو بسپارید چراکه امکان دارد مشکل از کارت صدا لپ تاپ باشد.

تنها یکی از بلندگوهای لپ تاپ کار می‌کند

زمانی که تنها یکی از بلندگوهای لپ تاپ کار می‌کند قبل از هر کاری باید سری به تنظیمات صدای لپ تاپ بزنید، امکان دارد یکی از بلندگوهای این دستگاه در بخش تنظیمات صدا غیرفعال شده باشد. بنابراین باید مطمئن شوید که هر دو بلندگو در تنظیمات صدا لپ تاپ فعال هستند. اگر مشکل کار نکردن یکی از بلندگوها از تنظیمات صدای لپ تاپ نبود، بهتر است یک هدفون به لپ تاپ وصل کنید. اگر نتوانستید صدا را از هر دو گوشی هدفون بشنوید باید آن بلندگویی که کار نمی‌کند را تعویض کنید. برای تعویض بلندگو لپ تاپ خود می‌توانید آموزش تعویض بلندگوی لپ تاپ را در ادامه این مطلب دنبال کنید.

تعمیرات اسپیکر لپ تاپ لنوو

صدای خش خش از بلندگوی لپ تاپ شنیده می‌شود

و اما آخرین موردی که باید قبل از آموزش تعویض اسپیکر لپ تاپ لنوو به آن توجه کنید این است که گاهی‌اوقات از بلندگوی لپ تاپ صدای خش خش شنیده می‌شود. متاسفانه این مشکل نشان می‌دهد که بلندگو لپ تاپ شما خراب شده است و باید تعویض گردد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر فراتر از یک کاربر عادی و آماتور هستید و مطمئنید که خودتان می‌توانید از پس از تعویض بلندگو لپ تاپ لنوو بربیایید، ادامه این آموزش را دنبال کنید.

 

تعویض بلندگوی لپ تاپ

در شرایطی که اسپیکر به اندازه ای آسیب دیده باشد که نتوان آن را ترمیم کرد، راهی جز تعویض آن باقی نمی ماند. البته تعویض بلندگوی لپ تاپ در صورتی موثر است و مشکلات صدا را برطرف می کند که قطعه جدید، اورجینال باشد. در غیر این صورت ممکن است به درستی در دستگاه کار نکند و حتی مشکلات دیگری را هم ایجاد نماید. در بیشتر مدل های لپ تاپ، برای تعویض اسپیکر باید بدنه دستگاه را باز کرد. این کار نیاز به تجهیزات و ابزار ویژه دارد و کاربران قادر به انجام آن به شکل درست و بی نقص نیستند. بنابراین بهتر است برای تعمیر بلندگوی لپ تاپ و به ویژه تعویض این قطعه از تکنسین های مجرب تعمیر لپ تاپ کمک بگیرید.

تعمیر اسپیکر لپ تاپ لنوو

مرکز تعمیرات لپ تاپ در کرج

امیدواریم مطالعه ی مقاله ی تعمیر بلندگوی لپ تاپ برای شما مفید بوده باشد. مرکز تعمیرات لپ تاپ در راستای رفع نیاز کاربران گرامی ، واحدهای تخصصی جهت تعمیرات هر یک از لپ تاپ ها در نظر گرفته است. جهت تعمیر هر یک از برندهای لپ تاپ از مهندسین و متخصصین تعمیرات محصول مورد نظر بهره گرفته ایم .

همچنین ملزومات و قطعات جانبی جهت تعمیرهر محصول در کارگاه مورد نظر فراهم گشته است. لذا واحد تعمیرات لپ تاپ تعمیراتی با کیفیت و بدون بازگشت را به شما مژده می دهد. در صورتی که مایل هستید با خدمات ما در هریک از واحدهای تعمیرات لپ تاپ آشنا شوید ، صفحه ی مورد نظر را انتخاب کرده و جهت ورود به صفحه کلیک نمایید.

Leave a Comment