تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

پیکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی لنوو ، تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این منطقه و زمینه با بهترین تعمیرکاران ، در بالاترین سطح کیفی انجام می شود. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره های تخصصی تعمیر ، با ویژگی های سخت سخت افزار و نرم افزارهای مختلف مدل گوناگون لپ تاپ و تجهیزات جانبی آنها را می شناسند و می توانند این ویژگی را داشته باشند که در این دستگاه ها با جدیدترین متدهای روز دنیا معرفی می شوند.

کارشناس مرکز تعمیرات لنوو پس از ابی یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده ، اقدام به تعمیر کیبورد لپتاپ لنوو و بهسازی آن انجام می شود و دستگاه سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهد. شایان ذکر است که کلیه خدمات مرتبط با این سرویس است که در بخش تعمیر کیبورد  انجام پذیرش مشمول گارانتی و ضمانت وجود دارد. خدمات بازاریابی زمانی گارانتی ، بسته به نوع سرویس متفاوت است و به متقاضیان این سرویس ، پیش از هر اقدامی ، اعلام می شود.

نکات مهم در نگهداری از کیبورد لپ تاپ

  • برای گردگیری و تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، تنها از مایعات مخصوص و یک دستمال بدون پرز که کمی مرطوب باشد، استفاده کنید.
  • سرویس عمومی لپ تاپ که صرفا جهت تمیز نگه داشتن و رفع کثیفی ظاهری لپ تاپ می باشد را یاد بگیرید و حتما هر دوماه یکبار سرویس عمومی لپ تاپ را خودتان انجام دهید. خدمات مرتبط با این بخش در مرکز تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو ارائه می گردد.
  • دستمال هایی که برای تمیز کردن کیبورد استفاده می کنید نرم، بدون پرز و نسبتاً خشک باشند
  • در صورتی که برای پاکسازی کیبورد دستگاه می خواهید از اسپری استفاده کنید از اسپری های مخصوص این کار که خروجی بسیار باریک و فشار کمی دارند استفاده نمایید.
  • احتیاط های لازم جهت پیشگیری از ریختن مایعات بر روی کیبورد دستگاه را همیشه مدنظر قرار داده و انجام دهید. زیرا نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل صفحه کلید، به سرعت موجب خراب شدن و یا حداقل، کاهش کارآیی صفحه کلید می شود.
  • هنگام کار طولانی مدت در منزل یا محل کار، یک کیبورد جداگانه به لپ تاپ وصل کنید تا از خرابی و فرسودگی آن جلوگیری کنید.
  • در صورت ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد دستگاه، بلافاصله لپ تاپ خود را خاموش کرده و باتری آن را خارج نمایید. پس از این کار، بلافاصله دستگاه را به یکی از مراکز مجاز فعال در حوزه تعویض و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو مراجعه نمایید.

    خدمات تخصصی تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

    یکی از پارت های موجود در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو پارت تعمیر کیبورد لپتاپ است. در این پارت تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تمیرات کیبورد بیسیم ، تعمیرات کیبورد طبیعت ، تعمیرات کیبورد نورانی ، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می شود. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که به تعمیرات را ضروری می سازد عبارت از:

  • صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.
  • هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید؛ حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید؛ حروف YU تایپ می گردد.
  • برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

شما کاربران گرامی در صورت بروز آن با هریک از اشکالات فوق ممکن است به مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو را انجام دهید. تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در این مرکز به دست کارشناسان انجام انیمیشن که به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از لپ تاپ های جدید موجود در بازار است ، در قطعات و سازه های این دستگاه ها مسلط است که وجود دارد و می توان آن را از پیشرفته ترین آنها یافت. متدهای تعمیر ، تمام ایوب و اشکال ایجاد شده در این دستگاه ها را مرتب سازند.

Leave a Comment