تعمیر تبلت لنوو در نمایندگی رسمی

تعمیر تبلت لنوو از جمله خدمات تخصصی نمایندگی لنوو است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، مدرن و ابزارآلات لحیم کاری روز دنیا باعث می شود انواع مختلف تبلت به صورت تخصصی در نمایندگی رسمی انجام شود. نمایندگی لنوو به عنوان معتبرترین گروه تعمیر تبلت لنوو در کشور و با مجموعه ای از کاملی از قطعات تبلت از جمله تاچ ، ال سی دی و آی سی انواع تبلت لنوو ، آماده تامین انواع قطعات تبلت و تعمیر تبلت لنوو با کیفیت مناسب برای استفاده کنندگان و همکاران عزیز در سراسر کشور می باشد. شرکت لنوو پس از لپ تاپ ها به تولید تبلت پرداخت.

تبلت های این شرکت ، در ابتدای کار برای افراد ناآشنا وجود داشته است. اما به ندرت قیمت پایین می آید در بازار تبلت جایگاه مناسب برای شما پیدا می شود. به نوع ای که اکنون تبلت لنوو Lenovo از پرفروش ترین تبلت های بازار ایران می باشد. دلیل استقبال از تبلت لنوو ، با وجود رقبایی چون سامسونگ ، ایسوس و آیپد قیمت پایین این تبلت ها ممکن است باشد. نمایندگی لنوو در راستای افزایش رضایتمندی استفاده و رفع نیازهای هموطنان گرامی ، واحد تعمیرات تخصصی تبلت را با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصان تعمیرات راه اندازی شده است.

در واحد تعمیر تبلت لنوو با بهره گیری از سال تجربه در سخت افزار تعمیرات سخت افزاری و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی ، کلیه امور مربوط به تعمیر تبلت لنوو را با استفاده از قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به این دلیل و همکاران محترم ارائه می دهد. همچنین در صورت بروز مشکلات نرم افزاری نرم افزاری ، کادرفنی مستقر در صنعت نیروگاه لنوو ، با آرشیوی کامل ، خدمات نرم افزاری مناسب برای زمینه سازی و اصلاح همه محصولات این کمپانی ارائه می دهد.

تعمیر تبلت لنوو در نمایندگی رسمی

تعمیر سخت افزاری تبلت لنوو

تعمیرات سخت افزاری در فرآیند تعمیر تبلت لنوو اشاره به پروسه‌های عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات دارد. برای تعمیر قطعات تبلت، ابتدا دستگاه توسط کارشناسان باز شده و مورد بررسی قرار می گیرد. تعمیر صفحه نمایش، تعمیر هارد، عیب یابی و تعمیر برد تبلت، تعمیر اسپیکر، تعویض میکروفن، رفع خرابی کلیدهای پاور و تنظیم صدا، رفع مشکل شارژ نشدن تبلت، تعمیر دوربین و تعمیر و تعویض سوکت شارژ تبلت از مهمترین تعمیرات سخت افزاری تبلت لنوو می باشند.

کارشناسان مرکز سخت افزار نمایندگی رسمی لنوو در کرج برای تعمیر قطعات تبلت از ابزارهایی مانند دستگاه وکیوم، تاچ کش، گیره برد، منبع تغذیه، دستگاه IC بردار، لوپ، انواع پیچ گوشتی، فلت هیت و غیره استفاده می کنند. دقت در تعمیر و تعویض قطعات تبلت لنوو مهمترین پارامتر تلقی می شود. کارشناسان فنی ما این کار را با نهایت دقت و ظرافت انجام می دهند تا آسیبی به سایر قطعات تبلت وارد نشود.

تعمیر نرام افزاری تبلت لنوو

تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو توسط کارشناسان مجرب این مرکز صورت می گیرد. همانطور که می دانید، تبلت علاوه بر مشکلات سخت افزاری ممکن است دچار مشکلات نرم افزاری نیز شود. گاهی اختلال در بخشی از نرم افزار دستگاه باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه شده و کاربر را با مشکل مواجه می کند. تعمیرات نرم افزاری در بسیاری از مواقع تخصصی بوده و نیاز به مهارت کافی دارد. مرکز سخت افزار ایران، با در دست داشتن مدرنترین و پیشرفته ترین تجهیزات و نرم افزارهای روز دنیا مشکلات نرم افزاری تبلت را برطرف می کند. برخی از خدمات نرم افزاری که در تعمیر تبلت لنوو انجام خواهند شد عبارتند از: فلش نرم افزاری تبلت، رفع مشکل ریست شدن دستگاه، رفع مشکل هنگ کردن تبلت، حل مشکل وای فای، بر طرف کردن ارور های تبلت لنوو و ریست کردن تبلت.

تعویض ال سی دی تبلت لنوو به دلیل شکستگی آن

بروز هر گونه شکستگی بر روی ال سی دی تبلت به این معنا نیست که باید ال سی دی این دستگاه را تعویض کرد چراکه گاهی اوقات ضربه‌ای که به نمایشگر تبلت وارد می‌شود در حدی است که تنها به گلس روی آن یا تاچ آن آسیب وارد می‌کند. منظور از گلس، لایه شیشه‌ای است که جهت محافظت از مجموعه تاچ و ال سی دی توسط شرکت سازنده بر روی تاچ و ال سی دی  قرار می‌گیرد. بنابراین اگر بعد از وارد شدن ضربه به نمایشگر، شکستگی بر روی آن به وجود آمد اما همچنان تاچ و ال سی دی تبلت کار می‌کرد باید بدانید که تنها گلس آن آسیب دیده است و باید تعویض گردد. گاهی اوقات هم تنها تاچ تبلت آسیب می‌بیند که اگر از ال سی دی تفکیک شده باشد امکان تعویض آن به تنهایی وجود دارد. اما اگر ضربه وارد شده به تبلت موجب آسیب‌دیدگی ال سی دی آن شده باشد راهی جزء تعویض ال سی دی این دستگاه وجود ندارد.
تعویض ال سی دی تبلت لنوو به دلیل شکستگی آن

انواع تبلت های لنوو

تبلت های مبتنی بر اندروید : این تبلت ها با عنوان Yoga Tabletو Idea Tab وارد بازار شدند. در تبلت های اندرویدی لنوو از پردازنده ی ARM استفاده می شود . پردازنده های ARM بر اساس معماری   RISC ساخته شده اند. تبلت های اندرویدی لنوو در اندازه های  ۷-۱۰ در بازار ارائه شده اند . تمامی این مدل ها  مجهز به ویژگی مالتی تاچ Multit-touch یا چند لمسی هستند. اگر تبلت لنوو اندرویدی شما خراب شده یا آسیب دیده ، با مرکزتعمیر تبلت لنوو تماس بگیرید. تعمیر تبلت لنوو در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود.

تبت های مبتنی بر ویندوز : این تبلت ها از نظر سخت افزاری از تبلت های اندرویدی بهتر هستند وقیمت بالاتری دارند ، اما نظر کارشناسان این است که ؛ تبلت های اندرویدی از نظر نرم افزار بهتر از تبلت های ویندوزی می باشند. تبلت های ویندوزی لنوو با نام ThinkPad به بازار عرضه شده اند.

در این تبلت ها ازدو نوع پردازنده اینتل استفاده شده است : ۱- پردازنده ی  اتم اینتلIntel Atom  ۲- نسل سوم پردازنده اینتل سری Core i . جهت تعمیر تبلت های مبتنی برویندوز، می توانید با مرکز تعمیر تبلت لنوو تماس بگیرید. تعمیر تبلت لنوو با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از برترین متخصصین ، آماده ی ارائه ی خدمات مختلف از جمله ؛ تعمیرات لنوو به مشتریان گران قدر می باشد .

انواع تبلت های لنوو

Leave a Comment