نمایندگی رسمی لنوو در کرج

نمایندگی رسمی لنوو در کرج مرکزی است که به صورت قانونی و رسمی خدمات مربوط به محصولات این کمپانی را به ساکنین اقصی نقاط کرج ارائه می دهد. واحدهای فروش و تعمیرات لنوو در کرج توسط افرادی اداره می شوند که از سالها تجربه کاری داشته اند و زیر و بم حوزه های مذکور را به خوبی می شناسند. به همین دلیل است که کیفیت خدمات نمایندگی رسمی لنوودرکرج میان کاربران مشهور شده و به انتخاب اول آنها تبدیل شده است.

نمایندگی رسمی لنوو در کرج

 

 

تعمیرات محصولات لنوو در نمایندگی رسمی کرج

واحد تعمیرات لنوو در زمینه تعمیر وفروش محصولات شرکت لنوو از جمله تبلت ، موبایل و لپ تاپ لنوو در نمایندگی فعال می شود. شرکت لنوو پس از لپ تاپها به تولید تبلت پرداخت. تبلت های لنوو ، در ابتدای کار برای استفاده از افراد ناآشنا وجود داشته است. اما به ندرت قیمت پایین می آید در بازار تبلت جایگاه مناسب برای شما پیدا می شود. به نوع ای که اکنون تبلت لنوو از پرفروش ترین تبلت های بازار ایران می باشد. درصورت بروز هرگونه مشکل در تبلت لنوو به نمایندگی لنوو مراجعه به فرمایید.

تعمیرات لپ تاپ های لنوو یک فعالیت تخصصی است و باید توسط متخصصین این امر انجام شود. لپ تاپ ها از جمله محصولاتی هستند که شهرت و محبوبیت لنوو را در پی دارند. لپ تاپ های لنوو در سایزهای مختلف از یازده تا هفده اینچ وارد بازار شد. نمایندگی لنوو به تعمیر انواع مدل های لپ تاپ لنوو می پردازد و تعمیرات لنوو را بصورت تخصصی و حرفه ای انجام داد داد.

نمایندگی رسمی لنوو در کرج
نمایندگی رسمی لنوو در کرج

 

ویژگی های نمایندگی رسمی لنوو

ویژگی های نمایندگی رسمی لنوو در کرج باعث تمایز این نمایندگی نسبت به سایر مراکز گشته است. کارشناس تعمیرات لنوو در نمایندگی رسمی لنوو در کرج حضور دارند و شما را راهنمایی می کنید و در صورت نیاز به تعمیرات دارید و آنها را به شما معرفی می کند. تعمیرات لنوو با توجه به نوع آسیب و مورد نیاز دستگاه تعمیراتی ، ممکن است به صورت زخمی از یک تا ده روز بطول بیانجامد. متخصص پس از عیب یابی اولیه ، دستگاه مشکل ، مورد نیاز تعمیراتی و استفاده از قدرت شما را به اطلاع مشتری رسانند و در صورت تمایل به استفاده از روش تعمیر را ادامه دهید داد. در تمام مراحل پیش از تعمیر و پس از تعمیر ، احترام به حقوق پزشکی گرامی همچنان مد نظر کارکنان و کادر فنی نمایندگی تعمیرات لنوو بوده است.

دلایل موفقیت کادر فنی در تعمیرات لنوو ؛ مشتری مداری ، بهره گیری از دانش روز ویبی یابی صحیح ، تلاش و پشتکار ، سرعت عمل و دقت در تعمیرات ، استفاده از تجهیزات مدرن و… اگر باشد. نوآوری در تعمیرات خود را از بهترین متخصصان کشور استفاده کرده است. مجموعه ای که اکنون به عنوان نمایندگی فنی و مهندسی جدید فعالیت می کند ، پس از آزمون های مختلف علمی و اخلاقی برگزیده اند.

همچنین مدیریت مرکز بهترین امکانات در اختیار تعمیرکاران قرار داده شده است. به گونه ای است که در صورت خرابی و ایراد در هر یک از محصولات بخش نمایندگی فنی نمایندگی لنوو به راحتی قادر به تعمیرات خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات ، مجموعه ای از قطعات شرکتی و اورجینال شرکت لنوو تهیه شده و این امکان را دارد نمایندگی کارشناس می تواند در صورت نیاز به تعویض قطعه ، از مجموعه ای از قطعات اورجینال موجود درشرکت استفاده کند و به سرعت و بدون اتلاف وقت دستگاه را برای سلامتی کامل به مشتری تحویل دهد.

نمایندگی رسمی لنوو در کرج

تعمیر لپ تاپ لنوو

با توجه به محبوبیت و کاربرد بالای لپ تاپ لنوو ، یکی دیگر از خدمات اصلی در نمایندگی رسمی لنوو در کرج به ترمیم این محصول اختصاصی است. از آنجا که بروز هر نوع خطا در روند تعمیر لپ تاپ ، می تواند نتایج جبران ناپذیر همراه شما باشد ، این فرایند در نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو ، به دست مهندسی برتر حوزه آی تی انجام شود. همکاران ما پس از بررسی دقیق لپ تاپ ، منشأ مشکل ایجاد شده را مشخص کرده و متناسب با آن ، نیاز به تعمیرات لازم است انجام دهند.

در طول این فرایند ، مشکل از جمله: بالا نیامدن ویندوز ، هنگ کردن سیستم ، آپدیت نشدن درایوها ، فرمت شدن اطلاعات ، ویروس شدن ، کاهش سرعت پردازش و انتقال پرونده ها و… در بخش نرم افزار و تار شدن تصویر ، افزایش دما ، نفوذ رطوبت ، شکستن سی دی ، نشدن روشن ، خاموش شدن ناگهانی ، کار نکردن کیبورد ، قطع شدن صدا یا تصویر و… مشخص شده و به شکل حرفه ای برطرف می گردند. نمایندگی تعمیرات لنوو به شما این اطمینان را می دهد که لپ تاپ Lenovo خود را مثل روز اول تحویل گرفته و می توانید به خیال راحت با آن کار کنید.

تعمیر تبلت لنوو

برای برطرف کردن موارد مثل: کرش کردن سیستم عامل ، برنامه ریزی برای کاهش سرعت تبلت در اجرای برنامه ها ، نصب برنامه های نصب شده ، ویروس شدن تبلت ، کار نکردن دوربین ، پاک کردن اطلاعات یا فرمت شدن دستگاه ، خرابی دوربین ، شکست قاب تبلت ، شکستن ال سی دی ، خرابی اسپیکر ، مشکلات و نواقص بلندگو ، خرابی هارد ، نفوذ آب به قطعات داخلی تبلت ، مشکلات cpu ، ایرباد باتری ، از کار افتتاح تاچ و شکست گلس ، اگر بتوانید از این طریق به شما کمک کند تا بتوانید از آن استفاده کنید.

بدون شک بروز هریک از موارد ذکر شده ، نگرانی شما و ایجاد تداخل در کار شما خواهد شد. متخصصین ارشد آن را در واحد تعمیر تبلت نمایندگی لنوو ، با تکیه بر مهارت و تجربه مثال زدنی خود ، همه مشکلات این دستگاه را برطرف کرده است و می توانید دوباره آن را برای شما عزیزان نگه دارید.

Leave a Comment