تعمیرات ال سی دی لپ تاپ لنوو

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو در کرج

تعمیرات ال سی دی لپ تاپ لنوو از خدماتی است که توسط واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو در نمایندگی کرج ارائه می شود. برای اجرای صحیح این تعمیر لازم است مشکلات مربوط به ال سی دی را بررسی کنیم و پس از عیب یابی دقیق اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض را انجام دهیم. تعمیرات ال سی دی لپ تاپ لنوو هم همانند تعمیر سایر بخش های لپ تاپ مستلزم تخصص و دانش ویژه است. سهل انگاری در انتخاب مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو می تواند پیامد های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

تعمیرات ال سی دی لپ تاپ لنوو

دلایل خرابی ال سی دی لپ تاپ

آسیب دیدگی های فیزیکی نمایشگر لپ تاپ مشخص هستند و آنها هم معلوم و واضح است. اما زمانی که تصاویر به درستی نمایش داده نمی شوند یا مشکلاتی در تصویر ایجاد می شود، باید علت آن را شناسایی کرد. عوامل سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی روی عملکرد ال سی دی تاثیر گذاشته و آن را نیازمند ترمیم یا تعویض می کنند. مثلا ویروسی شدن لپ تاپ می تواند منجر به بروز مشکلاتی در نمایش تصویر شود. یا خرابی کارت گرافیک ممکن است مشکلاتی را در نحوه نمایش تصاویر ایجاد کند تا شما تصور کنید نمایشگر ایراد پیدا کرده است.

ریختن آب روی لپ تاپ و نفوذ رطوبت به داخل LCD ، موجب آسیب دیدگی برد شده و تعمیرات ال سی دی لپ تاپ لنوو و دیگر برندها را ضروری می سازد. همچنین اگر برد های ولتاژ آسیب ببیند، نمایشگر معیوب شده و نیاز به ترمیم یا تعویض خواهد داشت. خرابی مادربرد، موجب نمایش خطوطی در تصویر شده و در نهایت، خرابی اینورتر نیز به عنوان یکی از دلایل ایجاد مشکل در نمایشگر محسوب می شود.

عیب یابی و تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو

عموماً تشخیص اینکه صفحه نمایش لپتاپ نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با صفحه نمایش جدید دیگری جایگزین کرد.

اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. اشکالات و سرویس های مربوط به مادربرد می بایست توسط متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی لنوو در کرج انجام شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش کار نمی‌کند. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه در مرکز تعمیرات ال سی دی لپتاپ لنوو در کرج قابل دریافت است.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

مشکلات رایج ال سی دی لپ تاپ لنوو

1 . خرابی اتصالات فلت و سیاه بودن ال سی دی لپ تاپ لنوو در زمان روشن شدن
2 . کم نور شدن ال سی دی لپ تاپ لنوو
3 . سیاه شدن ال سی دی لپ تاپ لنوو همراه با قرمز یا صورتی شدن آنی صفحه نمایش                                                  4 . سفید و سیاه شدن صفحه ی لپ تاپ لنوو بدون تصویر
5 . وجود خطوط موازی بر روی ال سی دی لپ تاپ لنوو
6 . شکستن یا ریختن آب و مایعات

 

نمایندگی رسمی تعمیرات لنوو در کرج

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج به یمن بهره مندی از تخصص، مهارت، تجربه و خلاقیت کادر فنی خود توانسته است در حوزه فعالیت خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات برسد. خدمات تعمیری ارائه شده در این مرکز به هیچ گونه حد و مرزی قائل نیستند. کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در کرج قادر به رفع هر گونه اختلال سخت افزاری و نرم افزاری میباشند. بهینه سازی، بهبود و ارتقا کاربردهای تکنولوژی در دستگاه از مهم ترین اهداف این مرکز میباشد و در همین راستا خدمات متنوعی را در زمینه تعمیر لپ تاپ لنوو ارائه مینماید.

 

Leave a Comment